Rohelised salatid olgu igapäevaselt su toidulaual. (PantherMedia / Scanpix)

Hea vormi ja tervise aluseks on korras ainevahetus. Kuidas seda tagada?

Söö korralik hommikusöök. See tähendab, et hommikusöök peaks olema toitaineterikas, kirjutab Daily Mail. Näiteks puder marjade ja pähklitega või omlett röstsaiaga on hommikul omal kohal.

Jõusaalis eelista intervalltreeningut. Intervalltreening on nii ainevahetusele kui ka kogu kehale parem kui kardio- või jõutrenn.

Joo matcha teed. Antioksüdantiderikas tee turgutab nii ainevahetust kui keha tervikuna.

Tarvita õunaäädikat. Kui võtad enne lõunasööki sisse kaks teelusikatäit õunaäädikat, mis on segatud sooja veega, võid olla kindel, et su ainevahetus funkab kenasti.

Kuula end. Õpi oma keha kuulama ja mõistma, mis sulle meeldib, milline trenn ja toitumisviis on su kehale õige. Mitte ühestki nõuandest pole kasu, kui see sinu puhul ei tööta.

Söö häid rasvu ja rohelist kraami. Proteiinirikkad toidud, pähklid, oliiviõli, rohelised salatid ja avokaado olgu igapäevaselt su toidulaual.

Liiguta end. Proovi iga päev kõndida 10 000 sammu päevas. Liiguta end igal võimalikul hetkel, tõuse toolilt ja kõnni kasvõi mööda koridori edasi-tagasi.

Jaga artiklit

1 kommentaar

M
ma olen terve nõukaaja  /   07:13, 30. nov 2017
elanud nii, et rohelist ega muud värsket talvel polnud saada, aga kõht oli korras ja polnud lisakilosid.

Päevatoimetaja

Kristjan Väli
Telefon 51993733
kristjan.vali@ohtuleht.ee

Õhtuleht sotsiaalmeedias

Õhtuleht Mobiilis