(PantherMedia / Scanpix)

Et paljud teed sisaldavad kofeiini, viskavad rasedad need toitainete imendumise vähenemise kartuses oma menüüst välja. Ja õigusega - head need tervisele küll ei tee. Küll on olemas aga mõned taimeteed, mis sisaldavad rasedatele kasulikke aineid ning on sel perioodil head rüübata.

* Ingveritee leevendab iiveldustunnet, soodustab seedimist ja rahustab magu, kirjutab BellyBelly. Siiski ei tohi selle teega liialdada - kolm tassi on rasedale päeva jooksul juba küll.

* Nõgesetee on raua, magneesiumi ja kaltsiumirohke, neid aineid rase vajab. Ära päevas üle kahe tassi rüüpa.

* Vaarikatee on kaltsiumi ja magneesiumirohke, see aitab raseda keha sünnituseks ette valmistada ning vähendab riski hemorroidide tekkeks. Siiski tasub silmas pidada, et ohutu kogus on seda juua alates 24. rasedusnädalast tass, 30. rasedusnädalast kaks , 36. rasedusnädalast kolm ja 37. rasedusnädalast neli tassi päevas.

* Võilillelehetee omab diureetilist mõju, sestap on sellest kasu raseduse lõpustaadiumis tursete vähendamiseks.

* Piparmünditee rahustab ärritunud magu. Eriti hea on see raseduse alguses nii iivelduse kui oksedamise vastu.

* Rooibose tee on äärmiselt kaltsiumi, magneesiumi ja antioksüdantiderikas. Sellest on kasu puhituste ja kõrvetiste korral.

Jaga artiklit

2 kommentaari

J
Jägermeister tee  /   23:36, 19. dets 2017
ei ole soovitav.
R
reku  /   20:19, 19. dets 2017
Kui, siis ainult kruusa teesid.

Päevatoimetaja

Gerly Mägi
Telefon 51993733
gerly.magi@ohtuleht.ee

Õhtuleht sotsiaalmeedias

Õhtuleht Mobiilis