„Kallis GQ Doktor,“ kirjutas meesteväljaande nõuanderubriiki keegi Sam. „See võib kõlada tühisena, aga meil tuleb kontori jõulupidu ja ma jään tõenäoliselt (olgu, kindlasti) väga purju. Kas ma saaksin midagi teha, et vähendada järgmise päeva pohmelli ja suuta tööl siiski funktsioneerida?“

„Universaalset ravi pole,“ vastati talle. „Keskendume kahjude piiramisele.“

„Doktor“ leidis, et pohmelli täielikuks vältimiseks on kaks varianti: 1. mitte tarvitada alkoholi või 2. mitte peole minna. Aga selle taltsutamiseks pakkus ta välja järgnevad nipid.

Ennetamine:

1. Söö enne joomist, aeglusta alkoholi imendumist.

2. Väldi mullidega jooke, need suurendavad maos survet ja suruvad alkoholi kiiremini vereringesse.

3. Hoia mõistlikku tempot, anna lahjemaid jooke tarbides maksale rohkem tööaega.

4. Võta peole laetud telefon. Telli teatud ajaks takso valmis.

5. Kindlusta hea ööuni.

6. Võta järgmine päev vabaks. Aeg parandab kõik haavad.

7. Ära telli ringide kaupa. Nii kiirendad joomist ja rahakoti tühjenemist.

8. Tarbi alkoholi vastutustundlikult (no seda pidi ju märkima).

Ravi:

1. Taasta keha vedelikuvarud rohke veejoomisega.

2. Taasta veresuhkru tase, söö üks korralik hommikupuder. Kui see muidugi kõhtu püsima jääb ...

3. Hoia valuvaigisti käepärast.

4. Vaata filme ja lõdvestu.

5. Võitle mao kõrge happelisuse tasemega.

6. Väldi alternatiivravimeetodeid. Tomatimahla ja õlle kokteil ei aita, koerakarvad kah mitte.

7. Säilita vaime tasakaal. Kui mälupildid on häbitekitavad, kahetse psühholoogi juures.

Jaga artiklit

16 kommentaari

O
ossini  /   03:21, 26. dets 2017
varu hommikuks 80% kanget ja eriti teravat ketšupit,sega pooleks ja loksuta korralikult
T
tubli  /   15:55, 25. dets 2017
Andekas ajakirjanik. Autist

Päevatoimetaja

Telefon 51993733
online@ohtuleht.ee

Õhtuleht sotsiaalmeedias

Õhtuleht Mobiilis