153 kommentaari

B
Banaanipuid  /   23:40, 23. dets 2017
pidavat ründama ohtlik viirushaigus, mille tõttu on banaanikasvatus hävimisohus. Mida spordipoiss siis sööma hakkab? Omaette fenomen on muidugi taimetoitlaste liha-ihalus. Taimne vorst, taimne kotlet, taimne liha... Kui liha on nii paha-paha, miks siis taimetoidud peavad olema liha välimuse ja maitsega?
M
mikk  /   08:01, 24. dets 2017
Kas tomati- ja porgandipuudel ohtu pole?
L
Lol  /   18:05, 23. dets 2017
Kus nüüd toitumisteadlased kõik välja karanud. Vikipeedia lingid muidugi väga usaldusväärsed infoallkad, teile teadmiseks pole Eestis veel taimetoitlus heaks kiidetud (jumal teab miks, põhjamaades ja üldse teistes arenenud riikides juba on), seega on keeruline mõnd eestikeelset veganlust heakskiitvat artiklit leidagi. Kui ikka maailma suurim toitumisorganisatsioon leiab, et veganlus on tervislik, kui see on planeeritud ja läbimoeldud, ei tule hulk vanakooli onukesi raiuma, kuidas liha on supertoit ja inimene kõngeb jalalt maha kui seda enam ei söö. Maailm areneb, inimesed arenevad. Las igaüks sööb mida tahab, kui tuntakse ainult taimetoidul end hästi, pole kellegi teise asi seda kommenteerida. Ja kus on need veganid, kes seda nii agressiivselt propageerivad, näidake mulle ka? Ehk sellepärast, et see oleks lõpuks ühiskonnas norm ja aktsepteeritav?
N
Norm  /   23:06, 23. dets 2017
Eskimod on väga harimatud selles osas, kiirusta ja ole esimene bende valgustaja
T
Totu kuul  /   23:10, 23. dets 2017
Seleta mulle rumalale, kuidas seedetrakt ja biokeemilised protsessid inimestel on viimase 50-100 aastade jooksul edasi arenenud?
T
To Totu kuul  /   04:25, 24. dets 2017
Inimeste teadlikkus on edasi arenenud.
04:25  /   13:18, 24. dets 2017
täpsustust, palun
E
edasi arenenud?  /   13:19, 24. dets 2017
Kas on hambad muutunud, maohapelisus teine, uued ensüümid tsellusoosi seedimiseks?
Ü
Ütle   /   12:16, 24. dets 2017
üks hea põhjus, miks ma peaks just veganlaseks hakkama? Minupoolest võid süüa, mida ise tahad, miks peab siis kõiki oma usku pöörama?
J
jurka  /   08:26, 25. dets 2017
Kui oled vähemuses,siis pead oma puudulikkust propageerima.
R
raf  /   13:43, 23. dets 2017
Kena inimene, las sööb mis tahab, kui see teda aitab. Jõudu ja edu.
V
viisakas  /   12:24, 23. dets 2017
Kas Oksmaa sünnitas .
R
raul  /   11:15, 23. dets 2017
Räägitakse ,et laskesuusataja Lehtla Kadri on vegan,seda on ka viimaseaja tulemustest näha
T
To raul  /   04:26, 24. dets 2017
Hea loogika. Miks siis kõik lihasööjad tipptasemel sportlased pole?
V
Vastus  /   19:44, 24. dets 2017
Sest toidu kõrval tulemused sõltuvad gentotüüpist, lihastest, trennimetoodikast, koormustest, vaimsest ettevalmistusest ja lihtlabasest töövõimest ehk usinusest.
H
Haha  /   08:19, 23. dets 2017
Tugev tuul tuleb siis ta peab panema kivid tasku , muidu lendab minema Eestist
K
KillaH  /   07:23, 23. dets 2017
Looduses on tähele pandud, et saakloomad on taimse toidu menüüga, mis seletab ka gaselliliku silmavaadet ja häid jooksutulemusi. no kui banaan nii meeldib ,siis varsti ootan ,et tormab parima aja välja, kui kapist välja lendab.
J
Jah aga  /   11:36, 23. dets 2017
miks neil kõrvad ja nina suureks lähevad?
M
mart  /   03:13, 23. dets 2017
Välimuse järgi tundub, et lisaks veganlusele üks teinegi moodne haigus küljes. Küllap mõne aja pärast teatab, et naissugu teda ei huvita.
T
Tahtsin   /   19:29, 23. dets 2017
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
T
To Tahtsin  /   04:29, 24. dets 2017
Tema vanused jooksevad 10 km 27 minutiga või? Päris huvitav väide arvestades asjaolu, et meeste maailmarekord 10 km jooksmises on 26 minutit, naistel 29 minutit. Kus need temavanused maailmarekordipurustajad siis end peidavad?
P
pole ka ime  /   18:16, 25. dets 2017
kui sööd soja, mis teada on naishormoonide östrogeenide allikas
V
veits geits  /   23:28, 22. dets 2017
olen mures, kuna väärtoitumist harrastav ja propageeriv noorsportlane õpib nimelt TERVISEEDENDUST. Loodetavasti ta koolis õpib ka midagi...
D
duurian raider  /   20:49, 22. dets 2017
ma ei ole päris kindel, kas maailmale on vaja järjekordset omaenda kehakummardajat, kes instagrammis piinliku täpsusega tehtud söögi-fitnessi-spordi pilte teevad. Õpi parem mingi amet selgeks ning siis äkki saad ühiskonnale ka midagi vastu anda.
T
Tule meie sekka, banaanikutt!  /   18:57, 22. dets 2017
Wow kui ilus poiss ja õigel teel, vegan, see on samm täiuslikkuse poole aga üks samm tuleks veel teha, geisamm nimelt.
B
Banaanipoiss,  /   19:26, 22. dets 2017
ära tee oma organismile külma. Nii sa küll olümpiale ei jõua. Et tugev olla,vajab organism täisväärtuslikku toitu,sealhulgas ka liha.
T
To 19:26  /   22:28, 22. dets 2017
Mingitelt elukooli pensionäridelt küll nõu ei peaks võtma. Mida teavad nemad toitumisest. Söövad ise liha nii palju kui saavad, hiljem imestavad miks see kolesterool küll kõrge on kui aeg ajalt sööb kapsast.
A
ateroskleroos  /   23:06, 22. dets 2017
kolesterool on organismile vajalik (kas või D vitamiiniga seoses) ja sellega hirmutamine ei vii kuskile, aga mis puudutab taimetoitlasi, siis üllatus üllatus veresoonte lupjamine on sage nähtus
T
to To 19:26  /   09:04, 23. dets 2017
kuule lapsuke (mõttelt ), kolesterool tuleb rasvase söömiseg mitte ka peki söömisest, vaid toidurasvast ja ka kui väga palju suhke magusat süüa
T
To 23:06  /   04:31, 24. dets 2017
Loomulikult on kolesterool normaalses koguses hea, kuid paljudel rasvast liha tarbivatel inimestel on see kõrge.
J
jaan  /   08:38, 25. dets 2017
Kullakesed,möödunud sajandi kallil kolhoosiajal söödi maal selget suitsupekki hommikust öhtuni ja igasugust "parim enne möödas".Kes ennast poe taga surnuks ei joonud,elas 80+.Tehke järgi.
T
To 18:57  /   22:27, 22. dets 2017
Sellist juttu saavad ajada vaid kahte tüüpi inimesed: hariduselt elukoolis käinud või täiskohaga emmed.
T
to To 18:56  /   09:05, 23. dets 2017
ja see niinimetatud kena banaaniga poiss, kes on enda arust tubli, on siis väga tark jne ? :DD
T
To 09:05  /   04:32, 24. dets 2017
Kindlasti targem kui keegi, kes lõpetab lause "jne" valesti kasutades.
T
to To 09:05  /   09:15, 24. dets 2017
kuule vegan, kas ma kirjutan siin mingit avaldust, et pean nii targalt kirjutama ? :DD teiseks ma olen juba sellepärast targem, et ei lähe nagu blond mingi rumalat juttu kollasse ajalhete ajama :)) mis teha, kui sul taimedest mõistus hakkab lõppema :))
U
Uno  /   18:53, 22. dets 2017
Mida sa laps endaga teed?
S
Siim Susi  /   18:35, 22. dets 2017
Poja, kas sul elukindlustus on? Kas on sinu elustamine meditsiiniabis lubatud, et tegeled lollustega.
D
ddd  /   17:57, 22. dets 2017
Veganid on väga ebaviisakad inimesed....tallavad päevast päeva toidupeal.
B
BBV  /   17:16, 22. dets 2017
Tõeliseks veganiks sünnitakse aga mitte ei hakata ise. Ise hakanud veganid on kõige tavalisemad usklikud. Nad usuvad, et lihast loobumine on neile hea, kuigi saavad liha süüa küll. Tõeline vegan ei saa liha süüa, hakkab vastu. Ise hakanud veganid unustavad ära fakti, et neil on kõigesööja keha. See tähendab, et ainult taimset toitu süües nad teevad oma kehale kahju. Aga Darwini seadus kehtib ka nende puhul. See tähendab, et nad jäävad eluvõitluses alla.
Õ
õige  /   22:18, 22. dets 2017
nt ei kujuta ette vegaanist inuiti
J
Jaah  /   16:12, 22. dets 2017
Lihatoitlased võivad prigiseda, palju tahavad, aga nagunii tuleb seoses inimese evolutsiooniga veganeid järjest juurde. Paljud millegipärast kujutavad ette, et ahvist sai inimene ja done, arengu eesmärk sellega täidetud. Tegelikult on inimene oma vaimse poole pealt põhiosas siiamaani alles loom, eriti oma eetiliste arusaamade poolest. Mis puutub kaastundlikkusse, empaatiavõimesse, siis enamikel inimestel on need alles väga algelisel kujul. Nende arenedes ei ole lihtsalt võimalik, et inimene suhtub jätkuva ükskõiksusega teiste elusolendite kannatustesse.
T
to Jaah  /   19:57, 22. dets 2017
kuule tarkpea, kas tead, kui palju on neid veganeid, kes on hakanud selleks, aga aastate pärast ikka hakkavad uuesti liha sööma ? ei ole, siis uuri. Ja veel teile taimetoitlastele, et on kindlaks tehtud, et ka taimed tunnevad valu, ärge sööga liha, aga ärge ka seda jama propageerige
T
to Jaah  /   22:30, 22. dets 2017
Kui taimed tunnevad ka valu siis loomad on olulisemalt arenenumad ja tajuvad ümbrust. Hakkad võrdlema loomade tapmist kapsalehe söömisega? Väga haige mõtlemine!
T
totojaah  /   08:49, 23. dets 2017
Ka taimed tajuvad ümbrust. Muidu nad ei reageeriks ümbruse muutumisele. Lisaks taimed suhtlevad omavahel.
T
to to Jaah  /   09:07, 23. dets 2017
haige mõtlemine ?? kuule, inimesed on söönud loomaliha aasta sadu kui mitte tuhandeid, nüüd mingid tarkpead järsku sel sajandil räägivad, et ei tohi ja see on paha, sa võid vegan olla, aga parem ole kapis ja ära aja seda jama teistele
T
To 08:49  /   04:33, 24. dets 2017
Pane kassipoeg kapsalehe kõrvale. Kumb see rohkem tunneb sinu arust? Isegi kui seda uskumatult kehva loogikat kasutada, oleks loogilisem süüa seda mis vähem valu tunneb ehk siis taimed.
T
To 09:07  /   04:35, 24. dets 2017
Inimesed arenevad edasi, tuhandeid aastaid polnud wc potti ka, see ei tähenda, et selle leiutis oleks halb. Võid vabalt häda põõsa alla teha ja rääkida, kuidas vanasti tegid kõik nii.
T
to To 09:07  /   09:16, 24. dets 2017
sa vegan arene jah parem edasi, mine söö ainult kapselehti, aga ära seda jama meile edasi aja
T
to To 09:07  /   09:25, 24. dets 2017
ühessõnaga sa tahad öelda, et need, kes tänapäeval liha söövad pole edais arenenud ja kes liha ei söö enam on ?? :)))
Selge, nagu arusaan, siis veganid, kes on maailmas heal juhul 5% on siis ainukesed, kes on edasi arenenud ja 95% inimestel on areng peatunud :))))
P
puhas füsioloogia, WC pott on mugand, kodanik 04:35  /   12:42, 25. dets 2017
oma arust nii kaugele arenenud, et üritavad suu ja päraku kaudu lapsi saada
C
Cac  /   15:23, 22. dets 2017
Aminohappeid ehk valkude koostisosi on mitukümmend liiki, mõned neist leitavad AINULT loomsetest toitudest ja neist omakorda mõned on asendamatud ehk neid saab organism AINULT loomsetesttoitudest ja ise sünteesida ei suuda ... ehk nii lihtne see ongi. niikaua kuni organisma on noor tastub ja talub nii mõndagi, aga mitte lõputult .... igal juhul mitte tugeva füüsilise koormuse korral.
N
nojah  /   16:35, 22. dets 2017
et toidust kõike vajalikku kätte saada, siis looduslikud veganid peavad rohelist massi usinasti sisse ahmima. Parema peenestamise huvides mäluvad hiljem sisseahmitud massi veel korralikult läbi-sealt siis nimetus mäletsejalised. Mäletsejalisi iseloomustab ka enamasti suur mass ja liitmagu, et oma sisseahmitud väärtuslikust kraamist kõik kätte saada. Lambad on küll kaalu poolest tagasihoidlikumad aga oleme ausad, kõik toitained lähevad villa kasvatamiseks
  /   22:19, 22. dets 2017
+ väga pikk pimesool
T
To Cac  /   22:32, 22. dets 2017
Pooldan veganeid, kuigi ise vegan pole. Alati kui üks pooltest tuleb mingite faktidega lagedale küsin esmalt selle kust see informatsioon pärineb. Seega, kust saite selle teadmise, palun linki. Kui tulete mingi alkeemia taolisega, ei saa teid tõsiselt võtta.
T
teet  /   12:10, 23. dets 2017
MIs kuradi alkeemia? See on tavaline inimorganismi (bio)keemia ning see, et eksisteerivad aminohapped, mida taimetoiduga ei saa on teada tuntud fakt. https://et.wikipedia.org/wiki/Asendamatud_aminohapped
Tõsiselt ei saa võtta igast vegan kloune, kes arvavad, et on hullud toitumisspetsialistid, edu nende pooldamisel.
T
To 12:10  /   04:37, 24. dets 2017
Nii kindlate väidetega nö eksperditelt ootaks ikka tõsiseltvõetavamat materjali, mitte vikipeedia linki mida saab igaüks muuta.
R
reeglid elust enesest  /   14:25, 22. dets 2017
unistad olümpiast - unusta veganlus!
T
To 14:25  /   22:33, 22. dets 2017
Söö liha edasi ja siis imesta miks veganid tervemad on ;)
T
to To 14:25  /   09:08, 23. dets 2017
veganid tervemad ?? :))) rumal oled
A
Ah et tervemad? Tõendeid palun!  /   21:14, 23. dets 2017
Meil siin linnas üks on olnud taimetoitlane oma 20 aastat, nüüd juba aasta aega jookseb haigla ja polikliiniku vahel. Vale toitumise tagajärg ei pruugi ilmuma kohe, nt B12 vitamiini puuduse hädad ilmuvad palju hiljem, aga kui oled usin taimetoitlane, tulemata nad jää.
Mis puudutab raua siis siin on väga hariv loeng kõikide jaoks: http://www.tervisekool.ee/tervisekool/failid/File/lugemist/vit%20min/Raud%20-%20v%C3%A4ga%20vajalik%...
T
To 21:14  /   04:39, 24. dets 2017
Kui veganil on mingi vitamiinipuudus siis see on sellest, et ta vegan on kuid lihatooteid tarvitavatel inimestel sama ei kehti? Mine küsi perearstidelt milline on teatud toidust tekkinud probleemidega inimeste toidumenüü ja 98% tarvitavad liha ja mitte vähe.
T
to To 21:14  /   09:18, 24. dets 2017
kuule mu ema on arst ja isegi tema räägib, et lihast saab väga vajalikke asju, mida me organism vajab, teiseks, minu perearst, kes on tõesti hea pole kordagi sellest juttu teinud, et liha on halb ja ainult peab taimi sööma :))))
E
elagu veganlus  /   14:03, 22. dets 2017
hüvasti olümpia
K
Karm tõde  /   13:53, 22. dets 2017
140-150 km nädalas nii noorelt joosta on lolluse tipp eriti veel puuduliku toitumisega. Sellises vanuses arendatakse kiirust ning hiljem vanemaks saades tõstetakse mahtu. 17 minutiga 5000m joosta 19 aastaselt on üpris lahja, et unistada olümpiast eriti kui veel valesti treenida ja ennast näljutada.
T
To 13:53  /   22:36, 22. dets 2017
Tegelikult on 5000 meetrit 17 minutiga keskmisest tunduvalt parem. Kilomeeter alla nelja minuti, kui see on lahja siis tahaks näha mis see mitte-lahja oleks?
T
toto  /   09:02, 23. dets 2017
Olümpial keskmisest parem olemisest ei ole piisav. U18 5000m jooksis 2017 aastal norrakas 13.35. U20s on 10000m ajad 30 minutit sekunditega. Artiklis toodud tulemuste saavutamiseks piisab 40-50 km nädalas. Eriti sellise kerge kerega.
2
22:36, 22. dets 2017  /   21:14, 23. dets 2017
Rahvasportlase jaoks ei ole lahja, OM-le pürgija jaoks on lahja
Ü
ülekoormus  /   21:16, 23. dets 2017
ma ei imestaks, kui ta varsti stressiluumurruga seisab silmitsi
T
tunneb end elusana  /   13:48, 22. dets 2017
= organism annab teada, et tuleb jahile minna nälja peletamiseks
T
To 13:48  /   22:37, 22. dets 2017
Metsikud jahimehed olete pakendatud liha korvi pannes. Kiskjae! Jahimehed!
M
matsu  /   13:43, 22. dets 2017
Goraillad on tõesti hea näide, inimahv, suhteliselt sarnased inimesele ja täielikult taimetoitlased, ainult et kuna neil pole mitut magu, mis aitaks kõike vajalikku kätte saada, siis peavad sööma ka oma väljaheiteid. Pole just meeldiv alternatiiv.
  /   14:03, 22. dets 2017
Ahvid EI OLE täielikult taimetoitlased!!!!
J
jorr  /   14:29, 22. dets 2017
tõuke, putukaid jne söövad minu teada ka gorillad
Y
ykorstnas on video  /   14:40, 22. dets 2017
kus veiselaadne sööb tibusi…
taimetoitlane või asi
H
Hex  /   14:42, 22. dets 2017
Gorillade seedimise süsteem on teistsugune inimeste omast ja mõeldudki taimede jaoks.teised bakterid elutsevad ka seal.ja tõepoolest nad söövad enda väljaheiteid päris palju. Ma ei mõista võõrast inimest hukka, las proovib aga pikemas plaanis see ei ole hea tervisele.
T
Taat  /   13:43, 22. dets 2017
Liigne veganlus ja agarus on ogarus!
T
To Taat  /   22:37, 22. dets 2017
Räägib taat, kelle kolesteroolitase on kindlasti heas seisus.
T
to To Taat  /   09:09, 23. dets 2017
röögib vegan, kes rumal nagu lauajalg, kes isegi ei tea, et kolesterool tõuseb siisn, kui rasvast süüa mitte liha :)))
T
to To Taat  /   09:10, 23. dets 2017
räägib vegan, kes ei tea, et kolesterool tõuseb siis, kui rasvast süüa, mitte liha :DD
T
To 09:10  /   04:42, 24. dets 2017
Ja liha on rasvavaba? Praed peekonit ja see on rasvavaba? Liha pekk on rasvavaba? :DD
T
to To 09:10  /   09:20, 24. dets 2017
lihasid on erinevaid, on lihasid, kus pekki on väga vähe, teiseks natuke peab ka pekki sööma :))) sa vegan mine söö selle blondiga, kes kujutab ette, et on kõva sportlane, heal juhul Euroopas on 20, kui sedagi, banaani edasi :))) ütlen enda kohta veel, et olen küige sööja, samuti söön ka taimseid toite :))))
K
Küsimus?  /   13:30, 22. dets 2017
Praegu ta on üsna peenike, aga kuidas ta siis lihaseid kasvatab, kui loomset valku ei söö? Kardan, et ta ainult taimetoiduga olümpiale küll ei jõua, keha jääb nõrgaks ja suutlikkus väheneb?
H
Hmm  /   15:38, 22. dets 2017
Kas Keenia tipud on suuremad või mõne teise riigi omad? Samasugused peenikesed kõik, kes maratone jooksevad. Kui jooksed nii palju, siis on raske massi kasvatada.
H
hmm  /   12:44, 25. dets 2017
Kas Keenia tipud on vegaanid!?
T
To 13:30  /   22:38, 22. dets 2017
Loomne valk loomulikult ainus võimalis lihaseid kasvatada. Kus tulid toitumisspetsialistid välja.
T
to To 13.30  /   09:14, 23. dets 2017
noo vegan mine siis rahva sekka ja räägi ausalt, nendest asjads või ei julge minna ? :DD
K
k.k  /   13:24, 22. dets 2017
Tema "kunagi" piirdub 19 aastaga, millest pool aega ei jaga veel üldse midagi, nii et liiga lühike aeg väga põhjapanevaid järeldusi teha, mis hea ja mis mitte.
O
oi  /   13:10, 22. dets 2017
An adult gorilla male is estimated to eat 30 kg of plants every day.
M
mõtlik  /   12:53, 22. dets 2017
Jürgen, poiss, gorillad tegelikult on omnivoorid ja lihast ära ei ütle:D See esiteks, teiseks, gorillad on üsna laisad ja kaugel joosta ei viitsi - ei pea, nii et nendel tõesti on vaja rohkem jõudu nii nagu sprinteritel, maratoni jooksmiseks sitkust ei jätku.
T
tont  /   13:31, 22. dets 2017
täpselt ei mäleta, aga gorilla toidukogus päevas oli vist 15-20 kg toitu. niisiis, veganitele head toidu sisse kühveldamist omale!
  /   13:37, 22. dets 2017
30 kg
O
olku  /   12:49, 22. dets 2017
Olen ka vegan naudin odrajooki
M
mis  /   12:36, 22. dets 2017
Uskumatu mida ma lugema just sattusin. See on mingi nali v?
See lugu on Õhtulehe spordiesikülg!! Kui madalale on veel võimalik latt lasta?
Räägib mingi suvaline ennast ,,sportlaseks´´ tituleeriv tüüp. Vegan veganiks las ta olla.
Häirib kõige rohkem kuidas pushitakse ülesse pidevalt selliseid. Ma loodan et vähegi asjast arusaavad inimesed mõistavad, et tore küll et poiss käib omalõbuks sörkimas aga rääkida olümpiast WTF. Kui ta on 19 ja jookseb poolmaratoni 1.14 ja muu maailm jookseb veerand tundi kiiremini siis selleks ajaks kui tema lõpetab on esimesed mehed pesnud kusnud ja kõhu ka täis söönud juba.
L
looduslik B12   /   12:56, 22. dets 2017
Unistada ei ole keelatud ja selleks trennid ongi - pikamaajooksjate tippu üle öö ei saa. Kas ta sellise toidusedeliga sinna jõuab, iseasi teema.
T
To mis  /   22:39, 22. dets 2017
Nii rumalat juttu annab kokku kirjutada.
N
nälg  /   12:31, 22. dets 2017
teebki erksaks ja energiliseks toidu otsinguks. Seda saab suunata mingi aeg muidugi muude ülessannete peale
W
wana  /   12:15, 22. dets 2017
Olgu muuga kuidas on, aga tegemist on tõepoolest äärmiselt, lausa ebamehelikult, edevalt eputava olendiga. Ja tundub samuti, et tulevane Angeli püsikunde olema. Kui ta seda maruveganluse praktiseeimist ei lõpeta, siis jääb tema sportlaskarjäär üsna lühikeseks ja päris tippu ta ei jõuagi.
V
vol.2  /   12:58, 22. dets 2017
*Meie pere vahetab iga kord kanalit, kui see eputis ekraanile hüppab. (Kann)
* See näitabki, et tegelikult oled üks õnnetu inimene, upita ennast, palju tahad. (kommenteerijale)
*No on ikka nimed pannud lastele … eputis (Piret Kalda)
* Kõige ebameeldivam kloun (Kelly Sildaru)
* Vellu tuli ise siia end upitama.. Nagu too Hannah.. (Vallo Vaher)
* saaks ma kah blokeerida, et minu maksud ei läheks selle eputise peale.. (T. Ilves)
* edev naine, alati on see kuidagi häirinud (Epp Petrone)
* Vanade kommunistide ja nende lapsukeste üles-haipimine (Reet Linna)
* Feim, kuulsusejanu ja tähelepanuvajadus on selle nimi. (Ragne Värk)
* Miks peab mõne üliedeva inimese elu pidvelat olema ekraanil? (Hannes Hermaküla)
* võlts ja eneseupitav naine ei meeldi. mõttetu. ja veidi rumal tundub ka, eriti lollak on ta seriaalis. (Inge Lunge)
V
vol.3  /   12:59, 22. dets 2017
*Tal on ikka rahuldamata tunnustusvajadus eluaeg olnud, (ei võetud näitekooli vastu, aga õde on näitleja jne). (Aunaste)
*Minule aga tundub see naine kuulsusejänus, tähelepanuvajaduses vaevleva koduperenaisena, kes siiski… (Liivi Uuskivi) Staarisaade
*eputrilla - nõmedad prillid, nõme mutt. (Lenna Kuurmaa)
* Juba Austraaliast tagasi?? ega jah, ikka igalühel ole niipalju tugevust, et välisriigis hakkama saada..lihtsalt väga kummaline, et tema minek pandi nii suure kella külge, müüs ju kõik maha jne..ja nüüd juba tagasi ja veel Eestis isegi tööl olnud. Eks ta jah, üks suur eputrilla ole... (Lauri Pedaja)
* jumal tänatud ,et ei võitnud,no sellist eputist ei ole vaja maailma saata (Kristel Aaslaid)
V
vol.1  /   22:23, 22. dets 2017
*Kas keegi teab presidendi emapoolsetest esivanematest midagi? Tühi auk kõikjal.Elukaaslasega on asi selge,ehk ongi tema see upitaja,juutide värk. (Kaljulaid mees Georgi-Rene Maksimovski)
*Upitada end ministritoolile, vaat et presidendikski, olles ise lapseootel. Kohustused, mis ametiga enesele võetud on küllap teisejärgulised! (Reps)
* E.sepp--- suur eputis--ei ole ühegi järeltuleva põlvkonna esindajaga hakkama saanud--- tühine ja igav vananev naine ! (E. Sepp)
*Mitte nali, vaid eneseupitamine. (Raud)
* Anne Veskil on tõesti haiglaslik tähelepanu vajadus (Veski)
V
Veganer   /   12:03, 22. dets 2017
Õige vend,lihaga kaugele ei jookse.Spinat jm Gemüse toidab paremini ja magu tänab et liha sisse ei topi.
  /   15:57, 22. dets 2017
Seda ma ei usu, minule annavad lihatoidud tegevuseks jõudu, kiirust ja hea une.
T
To 15:57  /   22:42, 22. dets 2017
Oled taimetoitu söönud? Kui ainult uba ja kapsast süüa siis ei anna jah jõudu, omal peab nii palju nuppu olema, et teha omale korralik taimetoidu menüü. Mõni läheb lihtsama vastupanu teed, sööb vaid kolme taimset asja ja siis imestab, et väsinud.
P
punane lääts -> 22:42  /   21:34, 23. dets 2017
Moodsad teooriad väidavad, et kõige tervislikum ja sobivam on see toit, mis kasvab inimese elukohast 100 km raadiuses - mis omapolt seotud kohaliku vee teooriaga), siis vähevõitu jõudu tuleb, enamus taimetoitlaste kasutatud toiduainetest tuleb Hiinast, Indiast, Hispaaniast ja tont veel kuust pärapõrgust
T
To 21:34  /   04:45, 24. dets 2017
Rumal jutt. Köögivilju ja taimseid tooteid saad ikka Eestist toodetuid ka. Oma valik kas ostad Eesti kartuli või välismaa kartuli.
K
kohalik banaan  /   12:46, 25. dets 2017
taimetoitlaste laialt kasutatud soja, oliivõli, mais, palmiõli kindlasti kasvab Eestis
P
plus  /   18:21, 25. dets 2017
läätsad, idamaised maitseained, kikerherned, datlid, avokaado ...
L
Lihasööja  /   11:58, 22. dets 2017
Mõnda aega tagasi suhtusin veganitesse mõistvalt, aga siis minu hoiak muutus.
Põhjuseks on see haige propaganda, millega seda nähtust peale surutakse ja veel erilise agressiivsusega. kaua võib ajusid loputada?
T
teiselt poolt  /   14:35, 22. dets 2017
Kas teie arvates siis ei suruta lihasöömist peale taimetoitlastele?
L
Lihasööja  /   18:37, 22. dets 2017
tõesti pole nagu täheldanud.
Valgustage palun.
T
To 18:37  /   22:43, 22. dets 2017
Vaata palju lihatoodete reklaame on võrreldes vegan toiduainetega :)
L
Lihasööja  /   05:12, 23. dets 2017
Tõeline naljatilk.
Lihatoodete puhul on tegemiste tavalise tootereklaamiga, veganluse puhul "elustiili" propaga (väljendudes viisakalt)
V
Vegan lihasööjale  /   22:43, 22. dets 2017
Propaganda? Veganid küll ei pane pahaks neid lihatoodete reklaame tänavatel ja telekates! Kas see polegi propaganda?
T
to Vegan  /   09:11, 23. dets 2017
veganid is propageerivad neid tee silmad lahti
B
bajaan  /   11:38, 22. dets 2017
Selline banaanipoiss angeli-meestele meeldiks.
H
hea teada  /   14:31, 22. dets 2017
Kas selline koht nagu Angel veel eksisteerib? Ma mõtlesin, et see suleti juba ca 10 aastat tagasi.
  /   16:17, 22. dets 2017
jah , aga mehed on ikka samad .
R
raf  /   13:41, 23. dets 2017
Jah, väidetavalt 40% Eesti meestest. See oli muideks heteroajakirja FM uurimusetulemus mingi 10 a eest.
M
Merike  /   11:37, 22. dets 2017
Armas, tubli noor inimene. Jõudu ja soovide täitumist....
H
head isu!  /   10:34, 22. dets 2017
Tippsportlastest veganid - tippsportlased toituvad nagunii peamiselt igasugustest toidulisanditest, vitamiinidest jne, sinna kõrvale võib mõne peotäie rohelist hammustada küll - suures plaanis ei muuda see midagi.
Õ
ÕL oma tuntud headuses  /   10:32, 22. dets 2017
staarbanaanipoiss?
L
lihtsameelne  /   10:31, 22. dets 2017
Kui elus nii lihtne kõik ongi-hakkan mingiks veganiks ja olen maailma tipp. Meditsiin ja arstid ära kaotada- kõik veganiks ning ei mingeid haigusi. Sigalad, lehma- kitselaudad kinni, kanalad maha lõhkuda ja paradiis ongi käes. Kuulge jobud, see ikka nii ei ole.
  /   15:11, 22. dets 2017
Inimene on segatoiduline ja erinevad loomsed valgud, (ka linnud ja kalad) rasvad koos erinevate taimsete süsivesikutega, valkudega, õlidega on ilmtingimata normaalseks eluks vajalikud.
T
To lihtsameelne  /   22:44, 22. dets 2017
Oled tõesti.
H
hann  /   10:22, 22. dets 2017
19 aga näeb välja nagu mingi väike poiss, kes kaalub 40 kilo
T
To 10:22  /   22:45, 22. dets 2017
50 aastasena näeb välja nagu 30 ja käib noorte naistega. Teised kes liha söövad on juba 30 aastasena nagu pensionärid.
T
Taimewuffale (To 10:22)  /   09:33, 23. dets 2017
50 aastasena näeb see tüüp välja samasugune kleenuke närts. Nahk on aind kõledam ja kortsus. Olen 30 ja elu aeg liha söönud ja pean siiani poodides dokumenti näitama. Need taimehullud, keda siiani näinud olen, näevad kõik välja nagu noored penskarid. See tüüp näeb välja nagu 10 aastane poisike. 19 aastaselt võiks juba veidi lihast paista. Kondi kontuuri pole mõtet näidata.
T
To oh   /   10:15, 23. dets 2017
Ei tea kas ikka veab ära 50-ni, ei soovi halba või midagi aga koormused on nii suured ja poiss ei taju enam reaalsuse ja multifilmi vahel .
E
Ella  /   10:07, 22. dets 2017
Aga miks ta näost nii ära on. Nagu natuke kaame ju..
  /   10:14, 22. dets 2017
Veres hemoglobiinitase madal, kuna liha ei söö, sellepärast ongi kaame. Minu sugulane hakkas ka taimetoitlaseks. Aastajagu oli, siis arst keelas ära, kuna tekkis kehvveresus.
J
Jürka  /   15:53, 22. dets 2017
Silmad on sügavalt aukus.
J
jaa   /   09:16, 22. dets 2017
aga pärast võetakse paradiisi tagasi , sest lihasöömise pärast meid sealt välja visati
ja vähki pole ka karta kui just väga palju neid mürgitatud poepuuvilju ei söö
T
tohoh  /   13:25, 22. dets 2017
Kas Aadam sõi Eevat ära või?
J
Ja-jah  /   09:11, 22. dets 2017
Arusaadav on,kui inimene on haige ja ei saa peale maltsa midagi manustada,aga see...ta ehk ongi miskitpidi tõbine?
N
njah  /   09:37, 22. dets 2017
Vaata tema keha, pole ei lihast ega muud, vaid luu ja nahk. Kuidas küll selline kavatseb häid tulemusi saavutada?
  /   10:15, 22. dets 2017
See banaanipoiss küll terve välja ei näe.
T
To njah  /   22:46, 22. dets 2017
Vaata neid tippjooksjaid, paljud neist näevad välja nagu fitness kulturistid?
H
hmh  /   08:41, 22. dets 2017
Lõvid on tugevad kiskjad ja söövad peamiselt liha, delfiinid söövad kala...see pärdik sööb banaane.
E
Eino Taruk  /   08:33, 22. dets 2017
„Lühidalt ütleksin neile, et kui te ise pole seda enda peal läbi proovinud, siis pole teil ka erilist sõnaõigust.“
On ikka. Ainul rumal pisab käe tulle. selleks, et ise veenduda...
U
Urrr  /   12:56, 22. dets 2017
Kui tervis pärast pees ja arstijuurde tuleb ravi saama siis paluks ta enda rahaeest mitte minu ravirahade eest...
T
To Urrr  /   22:47, 22. dets 2017
Nõus. Sama võiks teha ka nendele kes tarbivad liigselt punast liha ja rasvaseid lihatooteid ning alkoholi.
  /   08:31, 22. dets 2017
Igaüks, kes teised liigid eeskujuks toob, on lihtsalt tobu. Inimene ei ole gorilla. Ega haikala. Ega emu. Eesel võib olla. Siga kah vahest...
U
Urrr  /   08:29, 22. dets 2017
Mingi moehaigus see veganlus. Ma söön jõulude ajal seapraadi ja verivorsti ning tunnen ennast veelgi rohkem elusana.
Millegipärast veganid proovivad oma rohule anda lihatoitude välimust. On keegi näinud, et lihasööja maskeerib sealiha tükki mingiks porgandiks või sojaks?
  /   09:51, 22. dets 2017
see on nagu usk pealesurutud, vati sees kasvanud inimesed
K
kahju  /   17:17, 22. dets 2017
noormees vist ei tea, et gorillad ei jookse maratoni, vaid peavadenause päevast taimi nosima: 150 kg isane peab saama 30 kg taimi päevas ja need ei ole ainult banaanid. Kui ta ise kaalub nagu keskmine inimene 70kg, siis peaks sööma üle 10 kg taimi päeva, kas see on võimalik?? banaan annab küll mitmeid mineraale, aga viib kaltsiumi kehast välja.
S
sehv  /   08:29, 22. dets 2017
See sul alles algus. Küll sa varsti tunned ennast teisiti
  /   08:23, 22. dets 2017
aga mina loobusin veganlusest ja hakkasin karnivooriks, hahaha
V
vaevalt   /   09:46, 22. dets 2017
et ainult liha sööte, ju hakkasite omnivooriks.
T
To 08:23  /   22:48, 22. dets 2017
Mis selles halba on? Ongi parem kui inimrassis püsivad targad ja tervislikud inimesed (veganid). Ülejäänud arvavad, et tõestavad midagi tehes sellega halba endale.
  /   21:37, 23. dets 2017
väga tahaks tõestust väidele - targemad ja TERVISLIKUMAD
T
To 21:37  /   04:49, 24. dets 2017
Tõestus oma kommentaaris olemas. Väitele oleks õige kirjutada.
W
willu  /   02:43, 22. dets 2017
taimne verivorst - tambid valgubanaanid, proteiinipeedid kokku ja keerad kobrulehe sisse küpsema
A
Ainult liha söökski  /   12:50, 22. dets 2017
Tean kahte inimest, kes loomset ei tarbi. Muidu normaalsed, peavad kasutama mingeid toidulisandeid. Aeg-ajalt tulevad lihasetõmblused ja muud hädad. Muidu ise soovitan liha süüa. Lihtsalt parim. Mõnus liha, eriti mõnus kui naturaalne ja mahe-liha. Tead et loom ,keda sööd, on hästi kasvatatud! Head isu
T
To ainult liha söökski  /   22:49, 22. dets 2017
Ei pruugi olla taimetoidust.