Apteeker

Milliste vitamiinidega immuunsust turgutada? (1)

Silja Paavle, 12. veebruar 2018, 11:20
 PantherMedia/Scanpix
Apotheka proviisor Anne-Mai Rogenbaum soovitab esmalt immuunsust tugevdada mitmekülgse toidulauaga - sööma peaks rohkem puu- ja köögivilju, tsitruselisi, teravilju ja tervislikke rasvu.

„Väidetavalt aitab puu- ja juurvilja söömine suurendada antioksüdantide kogust organismis, mis omakorda hävitab vabad radikaalid juba eos,“ sõnab ta.

 Et saada tsinki – immuunsüsteemi turgutamiseks tähtsat koostisosa – tuleb kindlasti süüa ka mereande, liha, pähkleid, mune ja teravilju. Kui on aga kahtlus, et toidulaud pole ikka piisavalt mitmekesine – näiteks ei meeldi osadele inimestele süüa teraviljatooteid või köögivilju – saab apteegist osta toidulisandeid, mis aitavad immuunsüsteemi tugevana hoida.

Immuunsüsteemi tasakaalustatud toimimiseks on aastaringselt vaja optimaalses koguses vitamiine D, A, C, B6, B9 ehk foolhapet ja B12 ning nelja mineraalainet – seleeni, tsinki, rauda ja vaske. Apteegist leiab ka preparaate, kus kõik need vajalikud ained koos oluliste taimeekstraktidega sees.

Samal teemal

27. veebruar 2018, 10:20
Mahlade ABC: millise mahlaga millist tervisehäda tohterdada?
26. veebruar 2018, 11:17
SÖÖ TERVISEKS: salat, mis teeb immuunsüsteemi tugevaks
15. veebruar 2018, 12:55
Kuus supertoitu, mis tugevdavad immuunsust ja peletavad viiruseid
14. veebruar 2018, 09:29
SÕBRAPÄEV: neli viisi, kuidas sõbrad su tervist parandavad!

1 KOMMENTAAR

a
... 12. veebruar 2018, 12:41
agronoomina vaatan et kauplustes on juurviljad ja puuviljad suures osas kärbatanud väljanägemisega, see tähendab et pole korralikult säilinud ja neis ...
(loe edasi)

Põnevat ja kasulikku

PÄEVATOIMETAJA

+372 5199 3733
sirje.maasikamae@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee