(PantherMedia/Scanpix)

Praegusel viirusteperioodil on eriti oluline jälgida, mida suhu pistad. Tervislikust toitumisest on üleüldiselt kasu, kuid lisaks võiksid igapäevaselt su toidulauale kuuluda siin väljatoodud immuunsust tugevdavad toidud.

* Küüslauk. Küüslaugus sisalduv allitsiniin omab nii antimikroobseid kui antibakteriaalseid omadusi, eriti värske küüslauk peenestatuna, soovitab seda viirusteperioodil süüa Newsmax. 

* Maguskartulis sisalduv beetakaroteen aitab kehal infektsioonidega võidelda.

* Cayenne'i pipar sisaldab kapsaitsiini, see aine aitab limaskestadel tekkival limal veelduda ja nii nina lahti hoida.

* Kurkum on tuntud tänu tugevale põletikuvastasele toimele.

* Tumerohelised lehtviljad on head C-vtamiini allikad ning just seda vitamiini keha terve püsimiseks vajab. Seejuures, rusikareegel ütleb, et mida tumedamad on lehed, seda suurema toitainesisaldusega need on

* Lõhe sisaldab ohtralt D-vitamiini ning see aine on viirustega võitlemisel väga oluline.

Jaga artiklit

1 kommentaar

  /   15:15, 15. veebr 2018
miks maguskartulis peituv beetakarotiin? miks mitte porgandis? miks ei ole viidet sisuturundusele või reklaamile?

Päevatoimetaja

Telefon 51993733
online@ohtuleht.ee

Õhtuleht sotsiaalmeedias

Õhtuleht Mobiilis