(PantherMedia/Scanpix)

Isegi kui rassida treeningsaalis hommikust õhtuni, on vaja kehakaalu alandamiseks toituda tervislikult ja söögiga mitte liialdada. Millised toidud aitavad kaalu hoida, kuid teevad samas ka kõhu täis?

Daily Mail vahendab personaaltreener Sam Woodi sõnu, et neile, kes soovivad vormis püsida, on parim kombinatsioon proteiinist, juurviljadest ja headest rasvadest.

Sellest lähtuvalt soovitab, Woods süüa järgmist.

Heade rasvadena, mis tekitavad inimeses ka rahulolu ja õnnetunnet, soovitab ta süüa avokaadot. Rasvarikas ja väga tervislik on ka lõhe.

Kiudainete- ja proteiiniderikkad on chiaseemned.

Lisaks juurviljadele soovitab personaaltreener süüa veel ka mandleid, Kreeka jogrutit, täisteratooteid ja mune.

Jaga artiklit

3 kommentaari

A
aadu  /   13:13, 13. märts 2018
mul pole vaja kaalu hoida, seisab teine täiesti iseseisvalt põranda peal.
T
tundub  /   19:36, 12. märts 2018
tasuta reklaami moodi

Päevatoimetaja

Telefon 51993733
online@ohtuleht.ee

Õhtuleht sotsiaalmeedias

Õhtuleht Mobiilis