Treenimine

Kui kaua peab püsima plank-asendis, et sellest kehale ka tolku oleks? 

Ohtuleht.ee, 15. märts 2018, 11:32
 PantherMedia/Scanpix
Plank on hea harjutus, millega treenida nii kere-, selja- kui kätelihaseid. Kui kaua peaks selles asendis aga püsima, et sellest kehale ka tolku oleks?

Kõige efektiivsem oleks teha kolm üheminutilist planguseeriat järjest, kirjutab Reader’s Digest.

Kui sa kohe alguses seda ei jõua, alusta kümne sekundi kaupa. See tähendab, et tee harjutust kümme sekundit, siis puhka sama kaua, tee jälle ja nii minut aega järjest.

Nii harjutad keha koormusega tasapisi, kuid treenid samas efektiivselt. Ja kui tunned end tugevamana, siis pikenda plank-asendis püsimist kümne sekundi kaupa, kuni jõuadki juba terve minuti selles asendis olla.

Samal teemal

11. jaanuar 2019, 10:35
Erik Orgu soovitab: anna kaloritele tuld salatrenniga!
14. märts 2018, 15:50
Seitse toitumisnippi, mis aitavad kõhulihased vormi saada
29. november 2017, 10:29
5 nippi, et saada kiiremini kõhule „kuuspakki“
23. august 2017, 10:13
Väiksem rinnapekk ja „sangad“ juba kolme päevaga: kaks lihtsat harjutust

PÄEVATOIMETAJA

+372 5199 3733
sirje.maasikamae@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee