Kõhulihaste pingutamiseks seisa selg vastu seina või kappi ja suru selg tihedalt selle vastu. (PantherMedia/Scanpix)

Hea uudis neile, kes on pidanud kõhulihaste treeningut liialt raskeks - kõhulihaste tugevana hoidmiseks ei pea tegema igapäevaselt sadat istessetõusu. On olemas terve rida tegevusi, mis aitavad seda teha oluliselt lihtsamalt.

Harvardi ülikooli terviseblogi annab selleks mõned nõuanded.

Vaata telekat põdandal istudes. Lapsena istvad paljud teleka ees, kuid seda tasuks teha täiskasvanunagi. Ja iga kord, kui tõused püsti, tee enne seda üks kätekõverdus või istessetõus.

Telefoniga lobisedes pinguta kõhulihaseid. Sama kehtib tegelikult ka sõnumite saatmise kohta. Kõhulihaste pingutamiseks seisa selg vastu seina või kappi ja suru selg tihedalt selle vastu.

Tee sportlikke pause. Näiteks, kui tõused laua tagant ja lähed kohvi järele minna, tee kohvitassi täitumist oodates kapile toetudes mõni kätekõverdus.

Seisa targalt. Kui seisad, aja selg sirgu, tõmba kõhulihased pingule ja siis vabasta need. Mitte keegi ei märka su kavalust!

Marsi kohapeal. Näiteks hambaid pestes marsi kohapeal. Hoia seejuures puusad paigal.

Hoia rühti. Ükspuha, kas tänaval kõndides või järjekorras seistes aja selg sirgu. 

Jaga artiklit

1 kommentaar

M
Merle  /   00:51, 17. apr 2018
See ammu teada nipp. Olen üle 15 aasta suitsu välja puhudes kõhulihaseid pingutanud. Mõjub küll. Aga ikkagi pisut trenni on ka vaja teha.

Päevatoimetaja

Triinu Laan
Telefon 51993733
Triinu.laan@ohtuleht.ee

Õhtuleht sotsiaalmeedias

Õhtuleht Mobiilis