(PantherMedia/Scanpix)

Väike stress igapäevaelus on hea ja innustab meid tegutsema. Kui stress hakkab kuhjuma, mõjutab see aga nii inimese vaimset heaolu kui tervist. Seepärast tuleks enda heaks pidevalt väikeseid asju teha, et stressil mitte koguneda lasta.

Female First toob välja viis soovitust stressiga võitlemiseks.

1. Hoolitse oma keha eest. Kui hoolitsed oma keha eest, oled sa energilisem ja õnnelikum. Keha all hoolitsemise all mõeldakse nii hästi toitumist kui treeninguid - kui kõik on tasakaalus, on sul rohkem energiat ja ka tuju parem.

2. Õpi ütlema ei. Ei maksa enda õlgadel liiga palju kanda võtta, seega õpi ütlema ei. Kui sul on vähem asju teha, suudad neid teha paremini ja aega jagub meelepäraste tegevuste jaoks rohkem. See kõik paneb sind end ka paremini tundma.

3. Lõdvesta lihaseid. Kui tunned end stressis, on ka su lihased pinges. End teadlikult lõdvestama õppides muutub ka su rüht paremaks ning see omakorda turgutab ka vaimu.

4. Lae end värskes õhus. värske õhuga. Ei ole olemas halba ilma, on vaid viletsad riided! Lõõgastu roheluses igapäevaselt, see teeb tuju heaks!

5. Hellita end. Kui mured kuhjuvad, võta aeg maha. Kui sead iseenda heaolu esikohale, on sul hiljem lihtsam muresid lahendada. Muide, kas sa oled kunagi mõelnud, et regulaarsed spaakülastused on ideaalsed aja mahavõtmiseks ja energia kogumiseks?

Jaga artiklit

2 kommentaari

K
küsimus  /   15:59, 27. apr 2018
Aga kui enam ei taha?Mida siis teha???
K
Kõige  /   12:23, 27. apr 2018
parem stressi eemaldaja on sex.

Päevatoimetaja

Triinu Laan
Telefon 51993733
Triinu.laan@ohtuleht.ee

Õhtuleht sotsiaalmeedias

Õhtuleht Mobiilis