Hea nõu

Seitse soovitust toidupohmelli leevendamiseks 

Ohtuleht.ee, 14. mai 2018, 13:25
 PantherMedia/Scanpix
Ülesöömise tagajärjel tekib omamoodi toidupohmell, millest üle saamiseks leidub lihtsamaid nippe.

Huffington Post toob välja seitse toiduainet, mida tarbida toidupohmelli leevendamiseks.

1. Söö banaani – banaanis sisalduv kaalium aitab seedesüsteemil paremini toimida.

2. Söö apelsini – apelsinides sisalduvad happed aitavad samuti ergutada seedimist.

3. Lisa vürtse – roogadele vürtsi lisamine aitab kõhul paremini toimida. Eriti tõhus on näiteks köömen.

4. Väldi soola – sool hoiab organismis vett kinni, mistõttu ei tasuks pärast söömafestivali süüa näiteks kartulikrõpse või muid soolarikkaid toite. Kui näksida tahad, vali pähklid või soolamata popkorn.

5. Söö riisi – valges riisis on vähe kiudaineid, seega ei pea organism selle seedimiseks palju vaeva nägema.

6. Võta sõõm õunaäädikat – äädikas aitab parendada seedimist, leevendada krampe ning toitu paremini lagundada.

7. Joo piparmünditeed – piparmünt aitab leevendada krampe ja iiveldustunnet ning soodustab seedimist.

Samal teemal

1. mai 2018, 09:00
ÜLEKAAL rikub mehe elu
11. aprill 2018, 15:42
SÖÖ ELU ILUSAKS: kümme toitu, mis muudavad elu positiivsemaks
16. märts 2018, 22:01
Erik Orgu soovitab! Kuidas vältida ülesöömist?
17. veebruar 2018, 17:25
Kuidas vältida väikelapse ülekaaluliseks muutumist?

PÄEVATOIMETAJA

+372 5199 3733
sirje.maasikamae@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2505
levi@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee