Hea nõu

KUULA KEHA: viis märki, et pead füüsilist koormust suurendama 

Ohtuleht.ee, 16. mai 2018, 16:15
Kui jääd sageli haigeks, tunned end väsinuna ja masenduses, on aeg rohkem liikuma hakata. PantherMedia/Scanpix
Füüsilise koormuse olulisusest räägitakse palju. Lisaks üldisele toonuse hoidmisele aitab see viirushaiguste perioodil terve püsida, hoiab tuju paremana, annab energiat ning kiirendab ka ainevahetust. Kui tajud enda juures aga üht allolevast viiest märgist, on viimane aeg füüsilist koormust suurendada.

* Sa jääd väga lihtsalt ja sageli tõbiseks. Kui oled viirushaigustele vastuvõtlik, pead füüsilist koormust suurendama, kirjutab Business Insider, sest uuringud kinnitavad, et regulaarne mõõdukas treening tagab tugevama immuunsüsteemi.

* Sul on kõht kogu aeg kinni. Kui liigud piisavalt, on seedeelundkond tääs ja kõht käib läbi.

* Sa hingeldad. Kui trepist liikumine paneb sind hingeldama, võid olla kindel, et sa liigud vähe. Paranda oma toonust, liigu rohkem!

* Sul on sageli tuju paha. Treenimine suurendab tuju ja mälu parandavate hormoonide teket. Kui liigutad end piisavalt on sul tuju parem ning masendus ei kipu niisama lihtsalt kallale.

* Sa ei suuda õhtuti uinuda. Kui sa teed piisavalt trenni, töötab ka keha sisemine kell paremini ning õhtuti pole uinumisega probleemi.

Samal teemal

14. mai 2018, 15:35
Ootamatust õnnetusest aitavad taastuda õiged abivahendid
11. mai 2018, 09:55
Seitse soovitust, kuidas südametõbedest hoiduda
10. mai 2018, 12:14
Südame sõbra algatusega leidis aprillis kodu 31 koera 
8. mai 2018, 12:05
SUVEKS VAIM VIRGEKS: liikumine annab energiat!

PÄEVATOIMETAJA

+372 5199 3733
sirje.maasikamae@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee