3
fotot
Und mõjutab ka see, mida sa õhtul sööd. (Vida Press)

Unusta lammaste lugemine! Ka mõned toidud aitavad paremini magada.

Popkorn

Popkornis on aminohappeid, mis aitavad moodustada serotoniini, mis reguleerib une ja ärkveloleku rütmi, leevendab stressi ja pinget.

Mango

Viiluta üks toores mango ja mikserda see koos maitsestamata jogurtiga. Joogis on antioksüdante, valke ja vitamiine. Kui sulle ei meeldi mango, proovi arbuusi või marju.

Kikerherned

Kikerhernes on rohkelt B6-vitamiini, mida on vaja serotoniini tootmiseks.

Kummelitee

Kummeliteel on rahustav mõju, soe jook aitab muutuda uniseks.

Soe tee rahustab. (Mohamad Ali Makky / Freeimages)

Mesi

Lisa rahustavat mett kummeliteele.

Kirsid

Kirsid sisaldavad serotoniini tootmiseks vajalikke süsivesikuid. Kirsid sisaldavad ka  melatoniini, mis mõjutab und ja une kvaliteeti. Kirssides on ka rohkelt vananemist aeglustavaid antiüksüdante.

Kalkun

Kalkunilhas on aminohapet trüptofaani, mis aitab rahuneda. Kui sa ei söö liha, siis proovi röstitud kõrvitsaseemneid. Ka nendes on rikkalikult trüptofaani.

Banaan

Banaanid  sisaldavad kaht ainet, mis lõõgastavad lihaseid: magneesiumi ja kaaliumi. 

Banaanid lõõgastavad. (Eyup Salman / Freeimages)

Lehtkapsas

Lehtkapsas sisaldab kaltsiumit, mis soodustab uneks vajaliku melatoniini tootmist. Lehtkapsas sisaldab ka palju luudele kasulikku K-vitamiini.

Allikas: Iltalehti

Jaga artiklit

0 kommentaari

Päevatoimetaja

Telefon 51993733
online@ohtuleht.ee

Õhtuleht sotsiaalmeedias

Õhtuleht Mobiilis