Terviseuudised

TAASTUSRAVIARST: 8 soovitust, mis teevad liigestele rõõmu

Sirje Maasikamäe, 12. oktoober 2018, 07:30

7 KOMMENTAARI

e
Erki / 14. november 2018, 15:33
Pole sel süldil häda midagi, kindlasti on kollageenist kasu. Noormees on veel loll ja roheline, aga äkki areneb veel ;)
a
Aino/ 15. oktoober 2018, 12:35
Juuksejuur on elus ja allub mitmesuustele mõjudele, peanahk samuti.
t
Tõnis/ 13. oktoober 2018, 14:21
Üle hulga aja üks õige jutt. > Sült ei ravi liigeseid. Kõik need vahendid nagu kollageen, glükoosamiin jne on ainult inimeste petmine, sest nad ei saa minna kuidagi liigesesse. Samuti nagu ei saa kollageen minna juuksesse. Juuks on lihtsalt surnud ja ei võta enam midagi vastu peale värvi, laki ja muu sõnniku.
m
Mari/ 8. august 2018, 15:06
Oluline on tüsedana joostes hoida ka liigeseid. Ma näiteks võtan ka tervete liigestega juurde glükoosamiini. Ka liigutamine ise on tervete liigeste säilitamiseks ülioluline. Paljudel liigesed valutavad just selle pärast, et nad on istuva eluviisiga ja siis räägivad, et ei saagi jooksma minna - põlved valutavad.
k
/ // 8. august 2018, 08:09
kes on asjatundja, peaks jooksmise asemel soovitama kiiret kõndimist. Vähemalt esialgu. Et selguks, milleks su jalad on võimelised ja et hoida liigeseid.
e
ellujääja/ 7. august 2018, 15:12
ä
ätt./ 7. august 2018, 07:05
Neid ülekaalulisi,üle keskea tervisejooksjaid näeb pidevalt.Samm raske,võhma pole aga tatsab mingites tossudes,et maa müdiseb.Need kõik on lähema kümnendi liigese vahetuse patsiendid aga meie teeme propagandat tervise parandamiseks - jookske kõik !

PÄEVATOIMETAJA

+372 5199 3733
sirje.maasikamae@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee