Vaata peegli ees oma probleemkohti ja ütle: "Siin annaks üht-teist paremaks teha. Aga see olen ikkagi mina." (Vida Press)

Õige sisemine häälestus ja positiivsed mõtted teevad allavõtmise kergemaks ning sul on kergem jõuda unelmate figuurini.

Positiivne meelestatus allavõtmise suhtes loob kehas õigeid hormoone, teeb tuju heaks ja aitab kaalus alla võtta.

1. Lõõgastu iga päev 5 minutit, mille ajal korda endale: "Jah, mul on energiat, et saavutada minu uus saledam elu." Nii jõuavad ajuni selged signaalid. Õnnehormoonid serotoniin ja dopamiin (see võtab nälja) ründavad rasvavarusid.

2. Seisa iga päev viis minuti peegli ees. Keskendu endale ja tee komplimente, kiida ennast. Siis vaata oma probleemkohti ja ütle: "Siin annaks üht-teist paremaks teha. Aga see olen ikkagi mina." Mõju: paksuks tegeva hormooni kortisooli tase langeb ja õnnehormoonide tase kasvab.

3. Kujuta ennast ette saledana - nagu sa oleksid eesmärgi juba saavutanud. Ka see käivitab õnnehormoonide tootmise.

4. Võta sümboolselt pihku negatiivsed mõtted enda kohta ja viska need eemale. Heida eemale näiteks mõte: "Ma olen paks ja kole."

Allikas: Abnehmen mit Köpfchen

Jaga artiklit

0 kommentaari

Päevatoimetaja

Marvel Riik
Telefon 51993733
marvel.riik@ohtuleht.ee

Õhtuleht sotsiaalmeedias

Õhtuleht Mobiilis