Sisuturundus

HYPOXI® treening – vaakumtehnoloogia suudab kehaga imet teha! 

HYPOXI, 13. september 2018, 10:00
 HYPOXI®
Ma tahan kaalust alla võtta, aga ei õnnestu. Teen trenni, aga rasv kaob hoopis mujalt kui soovin. Tundub, et jooksen lausa tühja. Just sellised mõtted valitsevad paljude vormi saada soovivate inimeste peas. Minugi mõtted liiguvad sama rada.

Mulle soovitatakse vaakumtehnologial põhinevat HYPOXI® treeningut, mis garanteerib kehal ladestunud rasvade ja ümbermõõtude vähenemise tavatreeningust kordades tõhusamalt. Loomulikult juhul, kui järgitakse HYPOXI®-meetodi ning personaaltreenerite Terje ja Inri soovitusi.

Kuna proovitreeningu hind (sisaldab meetodi tutvustust, nõustamist, vajaduste ja keha analüüsi ning proovitreeningut sobilikel seadmetel) on kõigest 10 eurot, otsustan seda kasutada. Tallinnas Tartu maantee 43 asuv HYPOXI®-Stuudio on perfektselt korras ning mõnusalt punastes ja valgetes toonides. Seinu katavad stiilsed pildid tõeliselt trimmis kehadest. Juba neid vaadates tõuseb motivatsioon kõrgustesse ning tahaks kiirelt keha vormimisega peale hakata.

HYPOXI®-Stuudios on neli aparaati, millest igaüks erineva funktsiooniga – nii õuna- kui ka pirnikujulise keha rasvainevahetuse aktiveerimiseks ning eraldi naha treenimiseks. Erineva suurusega meeste ja naiste vaakumkostüümide ning nimetatud seadmete abil on HYPOXI® seda efektiivset treeningmeetodit pakkunud juba 20 aastat enam kui 50 riigis.

Treening aitab lahti saada kangekaelsest rasvast

HYPOXI® treener nendib, et trenni tullakse peaasjalikult siis, kui tavatrenni või toitumisega ei ole suudetud naha ja lihaste vahele ladestunud rasvast jagu saada. „HYPOXI® treeningu käigus aktiveeritakse vereringe just selles probleemses kehapiirkonnas, kuhu rasvad kipuvad ladestuma – keha keskosas ja alakehas. Vereringe aktiveeritakse vahelduva vaakumi ja kompressiooniga,” selgitab Inri.

Proovitreeningule tulekuks soovitatakse mul varuda poolteist tundi. Erinevatel seadmetel treeningud kestavad 20, 30 või 50 minutit, lisaks garderoobitoimingud ja põhjalik personaalne vestlus (mille käigus selgitab HYPOXI® treener minu vajadused, eesmärgid ja kehalise ja tervisliku seisundi, mis on edaspidise individuaalse treeningplaani aluseks). 

Aastate jooksul on Tartu maantee stuudios käinud sajad erinevate väljakutsetega inimesed: fitnessitüdrukud ennast „kuivatamas” ehk rasvaprotsenti vähendamas; emad peale sünnitust beebipekke põletamas ja naha elastsust taastamas; üleminekueas naisterahvad oma hormonaaltalitusest tulenevaid kehamuutuseid taltsutamas; mehed oma „päästerõngast” vähendamas või sportliku pingutuse järgselt taastumas. Niisiis saab iga inimene oma väljakutsetele individuaalse lahenduse!

Suurimatest edulugudest toob Inri välja 40-aastase naisterahva, kes 54 treeninguga (3 korda nädalas) kaotas 23,6 kg ja veelgi olulisem, kaotas ühtekokku 128 cm keha ümbermõõtudest (8 erinevat mõõtu), näiteks tuharate ümbermõõt vähenes 21 cm ja põlve ümbermõõt 11,5 cm. Võrdluseks 51-aastane mees kaotas 16 kuu jooksul 41,5 kg ja vööümbermõõt vähenes 31 cm. Kui aga võtta kõikide klientide tulemused kokku, siis 12 treeningu ehk 4 nädalaga on ootuspärane kaalukaotus keskmiselt 2,5-3 kg.  

 HYPOXI®

Enne trenni süüa „aeglaseid" süsivesikuid

Minu kehaline seisund ja soovitud eesmärgid eeldavad vähemalt 24 treeningut, seega pean planeerima nii, et kahe kuu jooksul saaksin 3 korda nädalas tund aega enda tervisele pühendada. 

Treeningusse tulekuks soovitati mul jalga panna lohvakad dressid ja tossud ning selga tavaline T-särk. Enne tuli veidi süüa, soovitavalt süsivesikurikast toitu – just see annab hea eelduse protsessi õigeks toimimiseks.

Alustame alakeha treenimisest. Põhimõtteliselt tuleb hakata ratast sõitma, aga trenn on oma kiiksuga. Kõigepealt pannakse mulle selga vaakumseelik. Just nimelt – vaakum, mis näeb mu keha ümber välja nagu seelik. Niimoodi tekitatakse vaakumkompressioon.

Lisaks vaakumseelikule pannakse mulle puslimõõtja ja reiele temperatuurisensor, nüüd olen pooletunniseks treeninguks valmis. Võrreldes tavalise rattasõiduga on minu probleemne alakeha hermeetiliselt vaakumkambris, etteantud pulsisagedusel ja kiirusega vändates tunnen, kuidas alakeha hakkab märgatavalt soojenema. Inri toob välja, et nii peabki olema, sest alakeha vereringe on aktiveeritud ja mida aktiivsem on vereringe seda tõhusam on rasvade ainevahetus selles piirkonnas. Mulle tuuakse pidevalt vett, sest ka piisav veejoomine on vajalik.

Ka rõhud ja rõhkude intervallid ning ratta takistus pannakse paika minu kehaliste näitude järgi. See on täiesti individuaalne lähenemine ning kõike seda saan treeningseadme monitorilt ise jälgida. Või siis hoopis ajakirja lugeda, telefonis toimetada või lihtsalt olla. 

 HYPOXI®

Nahatreeningul saab lihtsalt mõnuleda

Kui rattatrenazööril tuli ise vaeva näha, siis naha treeningul küll mitte. Alustades juba sellest, et Inri ja Terje aitavad mulle üheskoos kostüümi selga. Tekib tunne, et lähen kosmosesse, sedavõrd omapärane on mulle keha ümber sätitav kostüüm. Krae tõmmatakse aga kaela ümbert nii kinni, et esimese hetkega on üsna ebameeldiv. Terje selgitab, et põhjuseks on see, et õhk ei pääseks läbi ning tekiks vaakum.

„Kostüümil on 400 iminappa, mis hakkavad 15-sekundilise intervalliga (üle- ja alarõhk) nahka sõna otseses mõttes treenima: õrnalt üles ja alla pumbates naha elastsus ja üldine toonus paranevad, mille tulemusena nii-öelda apelsinikooremoodustised vähenevad. Lisaks naha välispidisele töötlusele toimub intensiivne kapillaarse vereringe aktiveerimine, misläbi saab iga naharakuke värske vere, toitainete ja hapnikuga varustatud ning mis omakorda aktiveerib elastiini ja kollageeni tootmist ja aitab nahka sattunud toksiiinidest vabaneda," räägib Inri.

Kui masin pannakse tööle, tundub mulle nagu oleksin suures vererõhuaparaadis. Tegelikult on see taotluslik, sest taoline lainetena kogu kehale toimiv kompressioon paneb minu lümfi intensiivsemalt tööle (näiteks veepeetuse puhul saab leevendust). Esimesed kümme minutit on veidi kummastav tunne, kuid pärast läheb täitsa mõnusaks. Terje muigab ja mainib, et regulaarsed kliendid jäävad juba esimeste minutite jooksul magama. Üks värskendav uni, samal ajal kui nahka õrnalt kuid intensiivselt treenitakse.

Pärast HYPOXI® treeningut ei tohiks järgmised kaks tundi süüa (juua vaid vett) ning pärast seda eelistada ainult valgurikast toitu (näiteks kala, muna, kodujuust) koos köögiviljadega. Kui mõni arvab, et samal päeval on hea veel lisaks trenni teha, siis nii see pole – nimelt manipuleerib füüsiline aktiivsus vere liikumist ja see omakorda vähendab rasva järelpõlemist, mis kestab peale HYPOXI® treeningut kuni kuus tundi.

Pelgalt proovitreeninguga mingeid silmaga nähtavaid muutusi veel oodata ei maksa. Küll aga annab nii see keskkond, põnev tehnoloogia kui ka sõbralikud personaaltreenerid mulle impulsi, et tahan HYPOXIga jätkata. Kaalu alandamine pole kunagi varem tundunud nii lihtne.

Septembris kampaania! Osale HYPOXI® proovitreeningul ja saad stiilse veepudeli pealekauba!

Vaata lisaks ka Facebookis!

PÄEVATOIMETAJA

+372 5199 3733
sirje.maasikamae@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee